הרצאות וסדנאות מקצועיות
"אינטליגנציה רגשית"
הגדרת המושג אינטליגנציה רגשית, סוגים ומושגי יסוד באינטליגנציה רגשית. אינטליגנציה רגשית, הלכה למעשה, מודעות עצמית גבוהה לפיתוח כישורים באינטליגנציה ריגשת בהתנהלותנו עם בני/ בנות זוג , ילדים משפחה חברים עמיתים לעבודה. הרמוניה בין רגש לחשיבה תיעול רגשות להגשמת מטרות, שליטה רגשית עצמית.
"אסרטיביות"
התנהגות “אסרטיביות” מהי ? תיאוריות בנושא התנהגות אסרטיבית ומשמעות הבחירה למצב הנתון. סגנון תקשורת ושפה אסרטיבית והשלכותיו על הפרט והסביבה. פיתוח מודעות – מה סגנון התקשורת שלי? אבחון סגנון התגובה האישי.
"ניהול קונפליקטים ופתרונם ע”י משא ומתן"
מהו קונפליקט ? היווצרות קונפליקטים והשפעתם על חיינו החיים מספקים לנו שפע של קונפליקטים בסדנה זו נלמד להבין קונפליקטים לנהל אותם ומציאת דרכים לפתרונם. ניהול משא ומתן יכולת לנהל אסטרטגיות ושימוש בטקטיקות משא ומתן בין אישי, ארגוני ועסקי בחיינו לקידום מטרותינו ועמדותינו והאינטרסים שלנו .
"משפחה כארגון כלכלי"
תפיסת המשפחה כיחידה כלכלית, דפוסי התנהגות המכשילים אותנו פיננסית וערות למוקשים שיווקיים המעודדים צריכה ("צריך או רוצה..") , כיצד לבצע בקרת תקציב , בניית תזרים מזומנים נכון, ניהול תקציב המשפחה, ניהול פיננסי התייעלות כלכלית, עבודה מול בנקים ניהול כרטיסי אשראי יצירת מקורות הכנסה נוספים קריאת תלוש שכר.
״התמודדות עם שינוים והכוח לביצוע שינוי״
השלבים השונים של גלגל השינוי , מציאת הכוח והעוצמה לחולל שינוי בחיים קבלת החלטה לביצוע שינוי גורמים פנימיים וחיצוניים לשינוי התגובה לשינוי, השינוי כהזדמנות כיצד להכילו וכיצד להביא את עצמנו לפעול לשינוי. הנעה לשינוי והצלחה.
"אומנות התקשורת תקשורת בין אישית"
מאפייני תקשורת בין אישית, מודלים בתקשורת , חסמי תקשורת והתגברות על חסמי תקשורת , חשיבות ההקשבה וכיצד להקשיב , סגנונות התקשורת השונים , הגדרתם וחשיבותם באינטראקציה היום יומית , אפיון אישי של כל אחת ואחד בסגנון ההתקשרות שלו , שימוש בכלי התקשורת השונים להשיג את מטרותינו.
"התמודדות עם שינוים והכוח לביצוע שינוי"
השלבים השונים של גלגל השינוי , מציאת הכוח והעוצמה לחולל שינוי בחיים קבלת החלטה לביצוע שינוי גורמים פנימיים וחיצוניים לשינוי התגובה לשינוי, השינוי כהזדמנות כיצד להכילו וכיצד להביא את עצמנו לפעול לשינוי. הנעה לשינוי והצלחה.
"קבלת החלטות"
מודלים בקבלת החלטות והבנת התהליך בקבלת החלטה הטיות וטעויות בקבלת החלטות וצמצום מרווח הטעות .והתמודדות אבחון סגנון אישי בקבלת החלטות, גישות ארגוניות בקבלת החלטות, כיצד להפוך לגורם שינוי בארגון ולהגיע להחלטות מושכלות בעבודה, קבלת החלטות במצבי לחץ.
"תדמית ואיכות השירות"
הארגון המודרני ומהפכת השירות. שירות המייצר מכירה וגידול ברווחים מודלים לשירות ממוקד לקוח הקניית תודעת שירות בעולם רב תרבותי . שירות המחולל תדמית חיובית ,התלונה וחשיבותה לארגון וכיצד לטפל בתלונות , סוגי לקוחות המאפיינים וגישות לטיפול והתמודדות . העובד והשפעתו על הלקוח והבנת היתרונות העסקיים שבתפיסת הלקוח במרכז.
"התנהגות צרכנים"
מהו המכניזם המניע צרכנים , פסיכולוגיה צרכנית, הנעה ,למידה , עמדה ואמונה , גורמים תרבותיים , גורמים אישיות , השפעות חברתיות בהנעה לרכישה מדוע אנו רוכשים ? מניפולציות פסיכולוגיות המובילות לרכישה קבלת החלטות צרכניות, אימוץ מוצרים חדשים ועוד.
"אומנות המכירה"
הפסיכולוגיה של המכירה התנהגות צרכנים גורמים מניעים לקניה רכישה רציונלית מול אמוציונלית טקטיקות מכירה, התנגדות לקניה טיפול בהתנגדות ,יצירת מכירה וחיזוק המכירה .התנהגות צרכנים – מהו המכניזם המניע צרכנים , פסיכולוגיה צרכנית, הנעה ,למידה , עמדה ואמונה , גורמים תרבותיים , גורמים אישיות , השפעות חברתיות בהנעה לרכישה מדוע אנו רוכשים ? קבלת החלטות צרכניות, אימוץ מוצרים חדשים ועוד.
"תדמית אישית ושפת גוף"
חשיבות התדמית האישית בעולם התוכן שאנו נמצאים בו היום מכלול האלמנטים המייצרים תדמית ,מרכיבי הרושם הראשוני משמעותו וחשיבותו כוחה של התקשורת הבלתי מילולית והתדמית האישית הלבוש, שפת הגוף מה אנו משדרים וקולטים בתקשורת בלתי וורבאלית , התקשורת החיובית – כיצד נשדר ונקרין תקשורת חיובית.
"מוטיבציה"
מה מניע אותנו? הגורמים המסייעים והבולמים למוטיבציה, כיצד לרתום מוטיבציה ליעדים אישיים וארגוניים. מוטיבציה– הלכה למעשה; מודלים תיאורטיים במוטיבציה וישומן הלכה למעשה מקצועית ואישית להניעה לפעולה במקום שקשה למוטיבציה לצמוח. אסטרטגיות חשיבה למינוף היכולות שלנו להנעה.